Door de bundeling van ervaring en expertise op het gebied van Communicatie, PR en Internet kunnen wij een geïntegreerde oplossing bieden. De traditionele manier van farma marketing is geen garantie meer voor succes. De hedendaagse markt vraagt om een innovatieve aanpak die rekening houdt met alle partijen die het succes van een ‘brand’ kunnen beïnvloeden.

Public Eyes biedt die geïntegreerde oplossingen. Voor profit en non-profit organisaties. Samen met u richten wij ons op uw doelgroepen die u niet vanzelfsprekend via reclame of sales bereikt, maar die wel van invloed zijn op uw bedrijfsvoering, zoals de patiënt, de verzekeraar, de overheid of de media.

Public Eyes is een netwerkorganisatie, wat betekent dit voor u? U heeft binnen Public Eyes altijd één vast aanspreekpunt, de verantwoordelijkheid voor de strategie en coördinatie is onze handen. 20 jaar ervaring in farma communicatie hebben ons geleerd dat het succes zit in de juiste mix, van kanalen, materialen en mensen.

We zijn erg trots op ons netwerk van experts, waarmee wij al vele jaren mee samenwerken. Hierbij kunt u denken aan; grafisch ontwerpers, webontwikkelaars, programmeurs, fotografen, tekstschrijvers, freelance journalisten, mediakenners, videospecialisten, etc. We houden onze adviezen aan tegen deskundige collega’s. Zo zijn wij in staat om elke keer maatwerk te leveren en komen we niet met een standaard advies of oplossing.